Dziwię się, że tak dobry reżyser nie ma jeszcze tego wątku...
Wpisujcie Wasze oceny dokonań Bruce'a.
Mój Top:
1 - Podwójne zagrożenie - 8
2 - Dobry człowiek w Afryce - 8
3 - Pan Johnson - 8
4 - Wożąc panią Daisy - 8
5 - Zbrodnie serca - 8
6 - Rajska droga - 7
7 - Jej alibi - 7
8 - Pod czułą kontrolą -...